Minat Lama

Assalammualaikum wbt,


Hai kawan2 semua, apa kabar? Baru-baru ini saya banyak membaca tajuk politik...adakah saya akan terjebak dalam politik lagi??? Ya itu dia persoalannya....


Saya sudah lama tidak mengikuti perkembangan politik, kerana tidak disenangi oleh keluarga dan kawan2..so saya pun mengundurkan diri dari mengetahui hal politik...Hal politik yang saya suka ialah world wide..not only about our country, but also about neighbor, ASEAN, NATO, PBB omg..semua la...i like it much.. sehingga lah saya mengikuti pidato pasal Aung Sang Su Kyii..Ya Allah, hebatnya dugaan Mu....insan yang bernama  Aung San Su Kyii itu sangat tabah orangnya...sangat berkaliber di pandang mata saya...  So sekarang sepertinya saya suda mula mengulangi minat lama saya..Oh Tidak..ini tidak salah kan..???


Comments

Popular posts from this blog

OLIMPIK 2012 DI LONDON

Santai di rumah sebab PKP (Covid 19) (SIHIR 1/2)

Cemburu