Skip to main content

Antara Cara Memutuskan Hubungan Dengan Pasangan Dgn Berkesan

Assalamualaikum wbt,

Hai kawan2, apa kabar. Hah hari ini ku agak topi yang best tuk santapan kita semua..ha ha....Selalunya apabila pasangan tu dah jumpa yg "new branch" mula la bergunung alasan..Iya bukan??? Memang sekarang ni dunia dah semakin canggih so, cara nak putus pun mesti kerennnn tau...(slang Indon) 

Jum kita tengok antara cara yang paling berkesan kut2 berguna tuk bakal2 tut tut....


Hanya gurauan ya..jangan follow pula.... 

Cara 1: 
Bf tu xnak tgk lagi muka pmpuan...tgk la, nak putus tp ckp belakang pla...kalau berani face to face maaa...ha ha ha...Gf pla, mcm dah tau niat c Bf tu..(jgn2 dah ada branch juga..kihkihkih)





Cara 2:
mula lah c Bf ni melibatkan family Gf....adoii..kalau dah xcinta jgn la libatkan org tua anda cik abg oiiii....... 
(apalah agaknya dlm pkiran Gf ni..huhu...aku dah ada g baru la, sori~ I xheran pon..hurghuarghhuargh)






Cara 3:
Bf merayu-rayu agar di tinggalkan, katanya dah xsyg...aduii...mula2 kata syg, skg dah tukar..arghhhhh...tensen la Gf ni....

(Gf: saat yg d tunggu ha ha ha ha)...adoiiyaaiiii....




Cara 4:
Bf ni akan pilih tempat perjumpaan yg ramai org, dan meluahkan hasratnya...Hah untuk apa????? Supaya c Gf ni xkan terjerit2 sebab ramai org lorrrr...ha ha ha
tergamaknya c Bf ni kan.....

Katanya lagi, ibunya dh dpt calon yg sesuwaiiii..hah? ibu yg cari or awk yg cari cik abg oiii.....ish ish ish...

Hah tunggu apa lagi, siasat la ya apa betulnya 4 cara di atas..keh keh keh...
pic tu xda kaitan tau...


Comments

Popular posts from this blog

Quotes

This is true!!
So from now on I have to be strong Master's student. Yeah!!



WONDERING WHY????

Today is good day..Supposed to be, to day I have mandarin language classes like sunday before. But My Laoshi (teacher) have urgent things today. They did some preparations for next week. That is Chinese New Year. I have a great teacher, she very understanding me. Even though I always absent..huhu... last days I went to Kota Kinabalu city, you know what?? Hehe sure u don't know..I saw many lantern..all of them so beautiful..red colour, so amazing. According to Chinese Zodiac, this year is Year of the Golden Rabbit 2011. 


Which begins on February 3, 2011 and ends on January 22, 2012.  The Rabbit is the fourth sign of the ChineseZodiac, which consists of 12 animals signs.  The Rabbit is a lucky sign.  Rabbits are private individuals and a bit introverted.  People born in the Year of the Rabbit are reasonably friendly individuals who enjoy the company of a group of good friends.  They are good teachers, counselors and communicators, but also need their own space.
According to Chinese tr…

SIAPA BANI ISRAEL? 1

BANI ISRAEL DI MESIR Pada kurun ke-17 sebelum masehi Mesir diperintah oleh bangsa asing yang bernama Haxsos sepanjang tempoh 2098-1857 sebelum masehi. Di sepanjang tempoh pemerintahan Haxsos bangsa Yahudi telah masuk ke pemerintahan Mesir melalui salah seorang anak Nabi Yaacob a.s iaitu Nabi Yusuf a.s. Kedatangan Bani Israel ke Mesir telah disambut oleh pemerintah Haxsos pada ketika itu dengan penuh penghormatan. Bani Israel bersama dengan bapa mereka Israel (Yaacob) seramai 70 orang telah mendiami satu kawasan yang bernama Ghasan terletak di bahagian Timur Mesir. Di sepanjang tempoh mereka berada di Mesir, mereka hanya melakukan pekerjaan yang senang lagi menguntungjkan seperti mengembala, membuat perhiasan emas dan perak dan berniaga.
Di sepanjang pemerintahan Haxsos ke atas bumi Mesir, Bani Israel mendapat pelbagai keistimewaan berbanding dengan masyarakat pribumi. Keadaan ini berterusan sehinggalah panglima yang bernama Ahmash berasal dari keluarga ke-18 kerajaan Mesir berjaya meng…