Thursday, January 26, 2012

YAKJUJ DAN MAKJUJ BAHAGIAN 4 (edisi 26 Jan 2012)


Assalammualaikum wbt,

Ya Allah Ya Rabb.

Allahuakbar..allahuakbbar..allahuakbar.



Apa kabar para kekasih Allah sekalian. Sudahkah kalian membaca surat khabar Harian Metro hari ini atau mendengar mana-mana berita pagi tadi atau di radio?? Mesti ada yang sudah dan ada juga yang belum UPDATE lagi kan. Ya Allah Ya Tuhan kami, kami memohon kemaafan Ya Allah seandainya ilmu yang ingin ku kongsi ini banyak cacat cela nya dan kekurangannya. Sesungguhnya Ya Allah, yang baik itu semua dari Mu manakala yang buruk itu semua dari hamba Mu Ya Allah yang lemah ini.

Ingin sekali aku berkongsi kajian ku selama ini, dan penemuan ku baru-baru ini, bunyi aneh kedengaran di Samarahan Sarawak. Kita tidak ketahui bunyi itu, tetapi yang pasti suara itu dari langit. Seoerti kajian sesudah ini, ada kemuskilan yang ingin aku utarakan. Tetapi sabar lah mungkin ada yang yang tahu dan sudi menjawab kemuskilan ku ini. Sebelum ini, Yakjuj dan Makjuj dalam kajian kajianku mereka bersembunyi di sebalik tembok-tembok semula jadi dan tembok buatan Alexander, maksudnya golongan ini menggali tanah dan sekiranya mereka terlihat cahaya mereka akan patah balik dan meneruskan galian esok harinya. 

Ya Allah Ya Rabb, suara itu datangnya dari langit adakah itu yang kita sangkakan Dajal. Sungguh Besar Engkau Ya Allah.

Sebelum ini suara aneh itu juga pernah kedengaran di Aaborg, Denmark dan Sweden pada tahun lalau 2011. Ada pula andaian mengatakan suara itu datangnya dari HAARP iaitu program yang dianjurkan oleh pihak Amerika. Tetapi pelik pula, jauh amerika boleh sampai ke Malaysia. Hmm.. Ini yang perlu di buat kajian lagi.

Ada kesinambungan kajian ku ini dengan apa yang berlaku January 26, 2012 jam 2 pagi ini. Sungguh Allah ingin memberi peringatan kepada kita semua. 

Sila lah dengar youtube di bawah ini jika anda tiada kesempatan mendengar di radio atau di televisyen.


No comments:

Post a Comment

....have a nice day..