Roses For UiTM

Syukur alhamdulillah tempahan untuk uitm kota kinabalu tuk bunga rose selamat di buat dan selamat di hantar..First time uitm kk konvo di dewan baru, dan 1st time juga sy dpt order yg begitu banyak..alhamdulillah..rezeki ramadhan..


What I feel is, excited! and What I hope is, Continuing!. InsyaAllah..semua dengan izin dari Allah SWT.


Saya tidak sempat update blog sebab masalah kesihatan datang lagi. Lagipula order kahwin dan majlis makin banyak, staff pula makin kurang puasa ni, so kena hempas pulas buat siang malam. Balik dari opis terus buat order. Yang lucunya ialah, my new staff tu budak2 lagi 14 years old and talk active.. Oh my... !! but they happy sangat bila dapat bonus..tu yang best..ada yang cakap nak beli kasut raya dan baju raya lagi. Padahal suda siap di sediakan oleh ibu bapa mereka. @-@ ... whatever la kan yang  penting mereka happy saya pun happy. My family very supportive, even my father also joined us during OT. ha ha..ada OT lagi kami...huah huah huah..


Ya ok la..will see u again..assalammualaikum semua...






ps: senyum itu penawar duka. walau kita marah mana pun, tensen mana pun kalau kita senyum gerenti semua duka pun hilang. Tapi ingat rasia di sebaliknya ialah perlu ada selawat dan zikir dalam hati itu sudah semestinya. Apabila kita banyak selawat, jangan hairan apabila orang melihat kita pd pertama kali akan melihat kita untuk kali kedua. Hanya ada 1 alasan. Tanya la hati dan cuba la buat, then u all akan tau kenapa saya pesan begini kepada kawan semua. Allahualam.

Comments

Popular posts from this blog

OLIMPIK 2012 DI LONDON

Santai di rumah sebab PKP (Covid 19) (SIHIR 1/2)

PERSATUAN BOLA SEPAK MALAYSIA