Monday, August 13, 2012

OLIMPIK 2012 DI LONDON


Assalammualaikum wbt,

Apa kabar pengunjung blog? Harap sihat walafiat. Tidak lama lagi Bulan Syawal. So macamana persiapan raya? Harap semuanya berjalan dengan lancar. Insyaallah saya pun segalanya berjalan dengan teliti. Semua yang penting sudah saya dahulukan. Ingat apa yang penting kita perlu utamakan, jangan di lengahkan. 

Olimpik pula sudah berakhir. Malaysia hanya mampu menjulang 1 pingat Perak dari Datuk Lee Chong wei dan 1 pingat gangsa dari Pandelela Rinong. Syukur la kita dapat 2 pingat tahun ini. Tahniah dan syabas dari saya. :-) Dan Datuk LCW pula akan membawa dirinya ke temasya di Rio. Kita doakan yg terbaik untuk beliau. 

Saya xda idea nak share apa. Sebab saya pun dalam dilema. Banyak yang saya belum siap terutamanya dengan pelajaran saya. Rupa-rupanya level yg saya ambil ni buat sendiri. Ingatkan ada sms dari supervisor as reminder. Adoiii buat sendiri pula. Well, jangan mengeluh. Apa yang penting sapa yang pilih keputusan ini??? Saya. So saya kena teruskan. Kalau orang decide xpala...Tapi ini atas kemahuan sendiri. Chaiyo3.

Sekian. 

No comments:

Post a Comment

....have a nice day..