Sedih dengan Pengajian Akhbar

Assalammualaikum wbt.

Saya hanya ingin berkongsi sedikit rasa sedih saya pagi ini kerana tidak dapat datang pengajian akhbar di masjid Kota Belud.

Perasaan saya skg ini sgt down..sedih..

Jantung sy berdegup2 dengar suara para ulama di speaker masjid. Saya ada class sepanjang hari ini dan terlupa bahawa pengajian tu hari ini.

Hibanya hati saya hanya Allah swt yang tahu.

Pengajian di tempat sendiri.tapi tak pergi..inikan taman syurga....sedihnya saya rasa dikala ini tidak tertanggung..Pengajian 40 Hadis yang sy tunggu-tunggu selama ini.

Ya Allah semoga engkau memberi lagi kesempatan kepada ku di masa hadapan Ya Allah untuk hadir sama dalam taman syurga Mu. Amiin..
Ya Allah semoga juga engkau membuka pintu2 hati insan yang lain untuk datang bersama2 mendengar dan mendapat ilmu walau di mana jua dia adakan taman syurga Mu.

Aamiiin

Comments

Popular posts from this blog

OLIMPIK 2012 DI LONDON

Santai di rumah sebab PKP (Covid 19) (SIHIR 1/2)

PERSATUAN BOLA SEPAK MALAYSIA