Chapter 8 (My Journey)

Assalammualaikum..

Sebelum Isnin menjelang, sy tiba2 menjadi rajin.
Sejak bulan 8 tahun lepas sy jrg masuk dapur. Faktor kesihatan.

So arini saja sy buat 2 kek. Semangat lain sikit arini.

Sy buat Swiss Roll dan Muffin Pandan. Sambil buat sambil stress. Best juga. 😂😂😂😂

Kdg2 benda2 mcmni kita kena buat something supaya lupa sakit. Setiap org ada pelbagai cara mereka enjoy dan menyelesaikan masalah. Saya yakin tu.
So sy dgn baking dpt merehatkan minda sekejap. 😂😂

Lepas baking nanti trus makan ubat dan tidur.

That's it. Senang sj.

Kdg2 terfikir juga..sampai bila ya sy makan ubat..sampai bila ya sy sakit mcmni..sampai bila ya perlu tahan semua ni...

Ya Allah..beri aku kekuatan..
Tabahkan hati ku..beri aku peluang utk terus redho akan nasib yg aku lalui skg ni.

Tetapkan iman ku kpd Mu Ya Allah.
Jdkan aku hamba Mu yg selalu bersyukur dari dunia hingga akhirat.

Amiin ya rabbal alamin..

Nanti sy sambung ya.

Comments

Popular posts from this blog

OLIMPIK 2012 DI LONDON

Santai di rumah sebab PKP (Covid 19) (SIHIR 1/2)

Cemburu