Cemburu

Assalammualaikum wbt.

Kadang2 aku cemburu melihat kawan2 post gambar makan2..santai2..berhiking...bersukan..macam2 lagi la.

Tapi aku cepat2 istighfar sebab mereka tidak seperti aku. Aku sakit dan terbatas segala sesuatu pergerakan. Ini kerana Allah ingin menguji aku. Adakah aku bersyukur atau tidak.

Apabila malam aku menjadi unconcious. Keadaan tidak stabil. Apabila siang sihat seperti tiada apa2 yang berlaku. 

Orang yang menghidap autoimmune ni memang sukar dijangka. Hidup seperti dalam kepura2an sahaja. Luaran gembira. Dalam hanya Allah yang mengetahui. 

Tidak semua org diuji yang akan didapatinya adalah kasih syg Allah itu Maha Besar. Ya Allah aku hanya memohon kekuatan dan ketabahan..amiin..

Comments

Popular posts from this blog

OLIMPIK 2012 DI LONDON

Santai di rumah sebab PKP (Covid 19) (SIHIR 1/2)