FACEBOOK PUNYA CERRR...

Assalam...


Lain yang timbulkan masalah, lain yang menjadi mangsa. Apa kes pun kita x tau.. Inilah dilema sekarang ni. Si A cakap susah la ada "Kawan atas kawan"...saya xphm, tp 2 3 ari berpikir akhirnya saya paham. Si B ni add la kawan kita tadi, sebab nampak si C ber pesbuk..so inilah akibatnya.. Can we say: BILON..oh noo...baik diam kan..saya xda story la nak share arini...so do ur best ya..selamat bercuti. Tapi saya selesma la pula..adoii...hidung tersumbat, then sy ni bukan jenis yang suka makan ubat... Hmm..what to do..


Oh ya, my csecond class will start this May..so I akan busy dari pagi sampai mlm la kan..penat bdn la bekerja...kalau ada BF yang kaya kan bagus..hueh hueh hueh..jadi pisau cukur..ke ke ke... Tapi Saya x mcmtu..saya "workhalolic" punya urg...so sapa berani dekat?? he he..Ada baik juga kan laser ni?? he he...sometimes for protection...


Tapi jgn buat selalu noo..hue hue hue.... 


Ok jumpa lagi ya...


daa~~

Comments

Popular posts from this blog

OLIMPIK 2012 DI LONDON

Santai di rumah sebab PKP (Covid 19) (SIHIR 1/2)

PERSATUAN BOLA SEPAK MALAYSIA