Chapter 7 (My Journey)

Assalammualaikum 😊

18 March - 10 April rash pada muka menjadi2.

Apabila saya refer dgn Dr yg slalu merawat saya, dia suspek sy ada autoimmune diseases. Ntah la...sy tanggung begitu bnyk penyakit ka..😧

Sepanjang sebulan selepas kuar HQE1 tu... rash di kedua2 pipi semakin teruk...malu jg. Semua yg nmpk tegur..kenapa tu..kenapa tu.😥..,

Selain rash d muja, itch, swelling dan redness pun menjadi2. Stress dan malunya saya.

Muka kasar mengalahkan kertas pasir... kemerah2an.. pedih san sakit. Saya menangis sj siang malam. Mama dan bapa pun pening.

Selain muka, mulut saya pun sakit.
Dr yg merawat sy ckp "ini ialah simptom2 angular cheilitis".
Dr tunjuk muka worried. Keluarkan referal note.

Tp sy suda bagitau Dr. "Kalo bole saya tidak mau masuk wad lagi. Pls la Dr."

Muka suda mau nangis ni😂😂😂
Lucu juga.

So, Dr pun beri prescription yang sesuai.
Alhamdulillah.

Selain itu, sy juga ada simptom2 fatigue, low fever, masalah pernafasan dan jantung yang berdegup kencang. Kdg2 sakit bahagian dada. 😊 xtau la napa semua datang sekali..hebat jg. 😊😊

Start dari 18hb March setiap Isnin sampai minggu ni sy buat medical check up d klinik.

Inflammation dan cellulitis masih belum sembuh.
Dr pesan, kalo ubat minggu ni abis, dtg minta lagi ubat...kalo dos ni xbole tambah dos..mcm tu saja la kisahnya 😂😂

Ketumbuhan yang pd asalnya 2 biji tu suda jadi 3 biji. Hebat2 ujian mau dilepasi ni..huhuhu..

Ya ok la kawan2....

Nanti sy update ya..

Kalo magrib ni..banyak2 jin berkeliaran. Tutup tingkap dan rajin2 baca Ayat Qursi ya.

Bulan2 lepas sy sering kali meracau2.. bnyk gangguan masuk. Syukur Alhamdulillah.
Ibu bapa menghantar sy berubat cara Islam dan ternyata berkesan.

😊😊😍 love.

Comments

Popular posts from this blog

OLIMPIK 2012 DI LONDON

Santai di rumah sebab PKP (Covid 19) (SIHIR 1/2)

Cemburu